21 grudnia 2010

halfmarathon in DG


Od początku grudnia trwają zapisy do IV dąbrowskiego półmaratonu. Od dzisiaj na liście startowej widnieje moje nazwisko. Można powiedzieć, że wracam po to, czego nie udało mi się dokonać na początku tego roku. Po starcie w Sevilli planowałam, że następny bieg będzie w Dąbrowie, pech chciał, że był wielki plane crash i wszystkie tego typu imprezy odwołano... a kiedy III półmaraton się już odbył to ja wtedy byłam daleko, daleko.
No ale dobrze, w tym roku powinno się udać. W tym... właściwie w przyszłym, 3 kwietnia. Zatem od stycznia zaczynam treningi - biegówki, pływanie (trochę areobowego wysiłku) a kiedy stopnieją lody bieganie i rower. I heja! Każdy kto ma ochotę wystartować, nie ważne czy z Dąbrowy czy skąd inąd może się zapisać tu :) Fajnie gdyby nas było więcej :)))) Ktoś chętny?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz