17 lutego 2015

Na skitoury w Gorce

Może szumnie powiedziane patrząc na nasze weekendowe osiągnięcia w tym temacie - sobotni spacer na trasie schronisko pod Turbaczem-Turbacz oraz sobotni zjazd żółtym szlakiem do Nowego Targu czyli jakieś 5 km. Nie mniej jednak Gorce w całej swojej rozciągłości są piękne i zapewniają cudowną, rozległą panoramę na caluśkie Tatry! W Parku nie brakuje również tras narciarskich - do schroniska pod Turbaczem dociera sporo osób zarówno na śladówkach jak i turach. 



To była szybka, acz medialna akcja

Mentor, wujek-co-o-skiturach-wie-wszystko

Mimo, że szczyt znajduje się 10 minut od schroniska oni szli...


i szli...


aż w końcu doszli


na szczycie oczywiście trzeba się było napoić


by ruszyć na dół..nie daleko jednak bowiem szreń popsuł całą zabawę!


Na pikuuuu!

3 komentarze :

  1. Jakie warunki są teraz na Turbaczu? :) Ostatnio jeździłam na Radziejowej to była jedna wielka skorupa lodowa.

    Jak będziesz się wybierać na skitury to daj znać :D Zrobimy jakiś wypad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj warunki są fatalne - jak piszesz - pokrywa lodowa a pod nią śnieg maści dziwnej. Do chodzenia jeszcze jako-tako - ale do zjazdów (jeszcze poza trasami) to czyste samobójstwo! Ja myślę, że w kwietniu coś będziemy myśleć o jakichś turach-dam znać!

      Usuń
  2. Szedłem dwa lata temu na Turbacz na skiturach. Wracając miałem straszny kryzys na Starych Wierchach. O mało tam nie zostałem. Zacząłem na Maciejowej. Teraz byłem pod Mogielicą. Śniegu mnóstwo, ale topił się na całego.

    OdpowiedzUsuń