4 stycznia 2010

la media maratón


No tak... sie zobowiazał człowiek do postanowień noworocznych no i masz! Na dodatek jeden mail i ciach! Mobilizacja kompletna. Akcja-reakcja. Polly bedzie startować w półmaratonie! :) Zanim myśl zakiełkowała w mojej głowie sprawdziłam dokładnie dystans - 21 km 97,5 metra. I nie chce być ani pół mniej, co dla mnie ma ogromne znaczenie podejrzewajac stan agonalny w ktorym bede pod koniec biegu. Szybki mail do Tomaja - trenuje tak i siak, wytrzymuje tyle i tyle... dam rade? Rownie szybka odpowiedz no i zaczynam przygotowania. Oficjalne starcie 14 lutego - cos za fiesta tlenowa dla mojego serca w dzien walentynek! No ale oczywiscie nie porywam sie z motyka (marchewka by Wero) na slonce - daje sobie na zapisanie i trening czas do konca stycznia jak stwierdze ze nie jestem w stanie daruje sobie! Nic na sile przeciez! Tymabrdziej w Hiszpanii!
W tempie ekspresowym wrzucialam tez w google temat przygotowania do polmaratonu, i owszem wyskoczyl piekny plan treningowy na 10 miesiecy przed... ale Panie ja mam start za 5 tygodni! Wrzucilam zatem przygotowanie do polmaratony 5 tyg i nic nie wyszlo... chyba zaden madry czlowiek nie porywa sie na to, a kto sie porwal nie opisuje bo moze ze nie dobiegl, padl po drodze :) Bedzie smiesznie, atrakcje gwarantowane!
No, przynajmniej jeden punkt z listy - postanowienia noworoczne - must do - rozpoczety!
Yo, Polly! Y mi mal de cabeza...y un mail de amigo, y todo este ano nuevo, monton de nuevos planes para realizar, monton "must be done" tareas. Pero eso es algo que no planeaba... bueno siempre queria participar en maraton o media maraton pero ya?! En 5 semanas?! Venga, vamos! Anda! Como es Sevilla intento a correr regular pues creo que lo lograre! Bueno me doy tiempo hasta fin del enero para entrenar y a ver como va todo, como es mi resistencia, fuerza ! :) Si todo va bien me apuntare! La distancia (en todo el mundo la misma) 21km 97,5 m parece mortal comparando a esto que hago yo, la mitad! Pero el mundo esta en las manos de estos que intentan! :)

3 komentarze :

  1. Trzymamyyyyy kciuuuuuki!!! Ale pamiętaj, nic na siłę! AiM.K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonaly pomysl, bo przebiec pierwszy polmaraton to niesamowite przezycie.

    ps. moj czas 1h 39m - stawiam zgrzewke browarow jak pobijesz :)

    Rad

    OdpowiedzUsuń
  3. Rad... 2 godziny 7 minut... moze choc jedno piwko mi sie nalezy, heee?

    OdpowiedzUsuń